circdelacultura

CIRCDELACULTURA

Guia cultural per gaudir del temps lliure

Prova la nova Cerca ràpida

Població

Selecciona...

Categoria/es

Selecciona...

Quan

Avui
Demà
Cap de setmana

Extres

Recomanats
Gratis
Buscar
Tarragona
Reus
Aiguamúrcia
Alcover
Altafulla
Ascó
Banyoles
Calafell
Cambrils
Cardedeu
Constantí
Creixell
El Catllar
El Lloar
El Morell
El Pla de Santa Maria
El Vendrell
Escaladei
Espinelves
Espluga de Francolí
Falset
Figuerola del Camp
La Bisbal de Falset
La Canonja
La Febró
La Morera del Montsant
La Pobla de Mafumet
La Selva del Camp
La Vilella Alta
Margalef
Miravet
Mont-ral
Mont-roig
Montblanc
Móra d'Ebre
Olot
Porrera
Riudecanyes
Salou
Serra d'Almos
Torredembarra
Valls
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Vespella de Gaià
Vic
Vila-rodona
Vilabella
Vilafranca del Penedès
Vilallonga del Camp
Vilanova d'Escornalbou
FET
Esports
Jocs del Mediterrani Tarragona 2018
Música
Teatre
Activitats familiars
Gastronomia
Tradicions i festes
Literatura
Visites guiades
Fires
Cinema
Altres
Exposicions i museus
Llocs d'interès
Patrimoni

"Flor de Nit"

Flor de ni tés un cabaret del Paral·lel que reuneix la Barcelona dels artistas i dels rics, dels senyorets i les noies d'alterne, dels revolucionaris i dels reaccionaris, en aquells anys d'esperança, entre l'exposició Universal del 29 i l'esclat de la Guerra Civil.

Sobre aquest fons històric, Flor de nit ens parla d'un triangle Amorós a quatre bandes: Rosa, una de tantes noies obreres que intentaven fer-se un lloc a la farándula, lluita per ser ella mateixa mentre es debat entre Quimet, un anarquista idealista sense sort, i Sebastià Reynals, etern voyeur, bon vivant, l'intel·lectual que juga a relacionar-se de nit amb les flors prohibides del Paral·lel. I Coloma, promesa de Sebastià, juga l'ingrat paper d'haver d'acceptar el seu rol fora d'aquest joc, en una época en què tenir querida fins i tot aportava prestigi a ulls de certa classe social.

El cabaret Flor de Nit suposa tot un símbol del que va ser la vida noctàmbula de la Barcelona d'entreguerres i, alhora, constitueix una metáfora de la Rosa, la protagonista d'aquesta comèdia musical.

FITXA ARTÍSTICA

Versió de l'espectacle musical produït per Dagoll Dagom l'any 1992

Text de Manuel VázquezMontalbán a partir d'una idea de Dagoll Dagom

Lletres addicionals de Joan Lluís Bozzo

Música d'Albert Guinovart

Direcció escènica: Victor Alvaro

Direcció Musical: Xavier Torras

Coreografies: Bealia Guerra

Repartiment: Beth Rodergas/Ariadna Suñe, Lluís Canet, Lluís Parera, Bealia Guerra, Marc Pujol, PatriciaPaisal, Joan Vázquez, Havard Enstad, Victor Miralles/Albert Abad, Laura Marín/Sara Balasch

Escenografia: Victor ALGO

Il·luminació: Quico Gutierrez (AAI)

Caracterització i vestuari: Núria Llunell

Corsets: Bibian Blue

Arranjaments: Xavier Torras

Assistent de coreografia i coreografies addicionals: Lluís Canet

Coaching vocal: Joan Vázquez

Cap tècnic: Oriol Rufach

Fotografies: Clàudia Serrahima i Gataro

Disseny cartell: Gataro

Disseny cartell d'època: ¡Yepa!

Cessió piano: Espaiart

Producció executiva: Savina Figueras

Producció: Almeria Teatre

Un espectacle de Gataro

Per tal de poder millorar els nostres serveis utilitzem cookies de tercers. Si continua navegant considerarem que accepta la seva utilització. Més informació aquí Tancar