circdelacultura

CIRCDELACULTURA

Guia cultural per gaudir del temps lliure

Prova la nova Cerca ràpida

Població

Selecciona...

Categoria/es

Selecciona...

Quan

Avui
Demà
Cap de setmana

Extres

Recomanats
Gratis
Buscar
Alcover
Altafulla
Cambrils
El Catllar
El Morell
El Pla de Santa Maria
El Vendrell
Els Pallaresos
La Canonja
La Pobla de Mafumet
Pratdip
Querol
Reus
Riba-roja d'Ebre
Roquetes
Salou
Tarragona
Torredembarra
Tortosa
Valls
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Vila-seca
FET
Esports
Música
Teatre
Activitats familiars
Gastronomia
Tradicions i festes
Literatura
Visites guiades
Guia de festes
Cinema
Altres
Exposicions i museus
Llocs d'interès
Patrimoni

Dilluns 24 de juny

18.30 h,
des de la CASA RULL,
Sortida de la cercavila del Canó de les Festes. Música i canonades que anuncien la festa!

18.30 h,
a la PLAÇA DE PRIM,
Actuació de l’Esbart Santa Llúcia, que ens oferirà una exhibició de dansa tradicional catalana.

19.30 h,
a la PLAÇA DEL MERCADAL,
Ballades dels gegants i la Mulassa com a inici de la festa de la ciutat, amb l’acompanyament musical de Metralla.

19.30 h,
pels CARRERS DEL CENTRE,
Cercavila del Bou de Reus amb el Grup de Tabalers del Bou de Reus amb motiu de la Diada dels Països Catalans. Organitza: El Bou de Reus.

19.30 h,
a l’AJUNTAMENT,
Obertura de portes del Saló de Plens per assistir al pregó acompanyada musicalment pels Ministrers de Reus.

20.00 h,
al SALÓ DE PLENS DE L’AJUNTAMENT,
Pregó de la Festa Major a càrrec de la reusenca Eva Miranda Galcerán, professora catedràtica en Geometria i Topologia del Departament de Matemàtiques de la Universitat Politècnica de Catalunya.
En finalitzar, lliurament del Tro de Festa 2024. Durant el pregó es repartirà la postal de la Festa Major , número 52, protagonitzada en aquesta ocasió pel Ball de Marcos Vicente.
Quan acabi el pregó, la pregonera farà la Crida a la Festa des del balcó de l’Ajuntament, amb l’acompanyament musical dels Ministrers de Reus.
Llavors s’encendrà la primera TRONADA. Seguidament, des del campanar, Toc General, que anuncia l’inici de la Festa Major, a càrrec dels agrupaments escoltes i guia MontsantCim i Misericòrdia, campaners de la ciutat.

En finalitzar la Tronada, la pregonera iniciarà la Cercavila del Masclet amb el primer tast, des de la PLAÇA DEL MERCADAL, on es farà el llançament de botes. Novament, la cercavila agafa un caire festiu, amb l’acompanyament musical dels Bandsonats, Bufacanyes i Xim Xim Mig Grau. El Masclet no es repartirà gratuïtament, sinó que es podrà comprar als establiments durant tots els dies de la festa.

21.00 h,
a la PRIORAL DE SANT PERE,
Tradicional concert de Festa Major de l’Orfeó Reusenc, que ens oferirà un repertori de diferents estils i autors.

Per tal de poder millorar els nostres serveis utilitzem cookies de tercers. Si continua navegant considerarem que accepta la seva utilització. Més informació aquí Tancar
Programador web APP girona freelance