Xaranga a la llum del cia i guerra de globus d'aigua amb el grup Bandarra Street Orkestra.
Després de donar per acabat l’espectacle “Jaleo, Patilla i Freestyle” (2006-2011) amb 300 actuacions per tot el territori català, l’Aragó, València i Andorra, l’aposta d’enguany per un nou concepte de show ha sortit millor del que podien esperar, potenciant la qualitat musical, i definint les línies d’interacció amb el públic, amb el nou repertori de gags, humor i treball escènic.
La “Bandarrâstrofe” ha rodat més lluny que mai, amb dues visites a Euskadi (a las Noches Blancas de Bilbao i alMusikale, encuentro de Músicos Callejeros de Vizcaya, una primera actuació a França, i presentant-la per tot Catalunya i l’Aragó en places com la Fira de Música al Carrer de Vila-Seca, el Festival Ebre Terra de Vents, Olot, Figueres, Tàrrega, Calafell, Salou, Tarragona, Reus, Barcelona, Binèfar, Teruel, Massalcoreig...





