El Pretori formava part del gran Fòrum provincial. Va ser construït per a donar cabuda a l'administració provincial. Era també un espai sacre, de representació d'espectacles i de representació política (el circ). Amb aquesta activitat volem apropar-nos al que podria ser el seu funcionament diari com a seu del poder de Roma a la província Tarraconense
A càrrec de Projecte Phoenix (Tarragona)
Activitat per a majors de 10 anys
Espectacle en castellà (comentaris en francès i anglès)





