Enguany us proposem un ball-concurs de disfresses ben divertit. Es portarà a terme al poliesportiu municipal i començarà a les onze de la nit. Podrem gaudir d’un espectacle amb música de totes les èpoques, moltes sorpreses i l’espectacle de CamaleÓN.
El preu serà de 2 euros i es podran adquirir les entrades a partir del 24 de febrer a Codetickets, les 24 h, i al Castell de Masricart els matins de dilluns, dimecres i divendres de nou a una i les tardes de dilluns a divendres de quatre a vuit.
És imprescindible autorització i l’acompanyament d’un adult per a menors de setze anys. Recordeu que hi haurà fabulosos premis a les millors disfresses individuals, parelles i colles de menys de sis persones que es presentin al concurs.
L’espai i l’horari del concurs serà el Photocall del poliesportiu entre les onze i dos quarts d’una de la matinada. No cal inscripció prèvia. El ball acabarà a dos quarts de quatre de la matinada.
Poliesportiu Municipal
Avinguda Països Catalans
La Canonja
Veure Mapa
Ampliar MapaMés informació
Venda d'entrades
Venda d'entrades