Matinades
08:00 h
Carrer Raval
A càrrec de l’Escola de Música de l’Orfeò Canongí - El Tecler.
Anada a ofici i acompanyament d’autoritats
10:45 h
Plaça de la Raval
Amb el Ball de Diables de la Canonja, el Mamut de la Canonja, el Mico i la Mica de la Canonja i els Nanos i els Gegants de l’Orfeó Canongí, acompanyant les autoritats a l’Ofici Solemne.
Ofici de Festa Major
11:00 h
Església de Sant Sebastià
Un cop acabat l’Ofici de Festa Major, els Gegants Bià i Esperança entraran a l’església per tal d’oferir el seu Ball Solemne i el ram de flors naturals a la imatge de la Mare de Déu.
Processó Solemne
En acabar l’Ofici
Des de Bisbe Borràs fins al replà de l’Església.
Els elements del Seguici Popular, amb els seus acompanyaments musicals, acompanyaran els elements religiosos i les autoritats en la Processó Solemne que recorrerà els carrers de la vila. Recorregut: c. Bisbe Borràs, c. Sant Sebastià, c. Ravaleta, c. Nou, c. Raval i c. Bisbe Borràs, fins al replà de l’Església.
Tornada i tanda de lluïment del Seguici Popular
En acabar la Processó Solemne
Carrer Raval, davant de l’Ajuntament.
Els elements del Seguici Popular faran la tornada cap a l’Ajuntament. A l’arribar, es durà a terme la Tanda de Lluïment completa amb el Mamut de la Canonja, el Mico i la Mica de la Canonja, els Nanos i els Gegants de l’Orfeó Canongí i el Ball de Gitanes de l’Orfeó Canongí, oferint cadascun d’ells el seu ball solemne i finalitzant amb una ballada conjunta. Organitza: Coordinadora del Seguici Popular de la Canonja
Ball de Sant Miquel i Diables
En acabar la tanda de lluïment
Carrer Raval, davant l’Ajuntament.
El Ball de Diables de la Canonja interpretarà el Ball de Sant Miquel i Diables, una representació de la lluita entre el bé i el mal, amb els seus versots crítics i satírics. Organitza: Ball de Diables de la Canonja
Tot seguit
Ballada de sardanes amb la Cobla Cossetània Carrer Raval, davant l’Ajuntament.
Partit de futbol de Festa Major
Partit entre CF Canonja UDE Canonja
20:00 h
Camp de futbol municipal
Concert de Festa Major
20:30 h
Plaça Catalunya
Amb l’Orquestra Montgrins
Correfoc
22:30 h
Des de la plaça del Castell
Amb el Ball de Diables de Llorenç del Penedès, el Ball de Diables del Pla del Penedès i el Ball de Diables de la Canonja. Recorregut: pl. del Castell, c. Masricart, c. Raval, c. Nou, c. Ravaleta, pl. de la O c. Corredor i pl. de l’Església. Organitza: Ball de Diables de la Canonja
Ball de Festa Major
00:00 h
Plaça Catalunya
Amb Orquestra Montgrins.
La Canonja
La Canonja
Veure Mapa
Ampliar Mapa






