circdelacultura

CIRCDELACULTURA

Guia cultural per gaudir del temps lliure

Prova la nova Cerca ràpida

Població

Selecciona...

Categoria/es

Selecciona...

Quan

Avui
Demà
Cap de setmana

Extres

Recomanats
Gratis
Buscar
Alcover
Altafulla
Cambrils
El Catllar
El Morell
El Pla de Santa Maria
El Vendrell
Els Pallaresos
La Canonja
La Pobla de Mafumet
Pratdip
Querol
Reus
Riba-roja d'Ebre
Roquetes
Salou
Tarragona
Torredembarra
Tortosa
Valls
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Vila-seca
FET
Esports
Música
Teatre
Activitats familiars
Gastronomia
Tradicions i festes
Literatura
Visites guiades
Guia de festes
Cinema
Altres
Exposicions i museus
Llocs d'interès
Patrimoni

II Aplec de sardanes

La Canonja es prepara per viure, per segon any consecutiu, el seu Aplec de Sardanes, una jornada molt especial per als sardanistes del municipi. Els veïns que cada dijous gaudeixen d’aquesta dansa tradicional esperen aquesta trobada com si es tractés d’una autèntica Festa Major de la Sardana.
 
L’organització de l’esdeveniment va a càrrec del Casal Tarragoní, entitat que setmana rere setmana comparteix ball amb els sardanistes canongins. El Casal ha volgut agrair especialment la col·laboració de la Colla Sardanista de la GGA de La Canonja, per l’acollida que ofereix cada dijous, i també el suport de l’Ajuntament de La Canonja, que des del primer dia ha posat a disposició tots els mitjans necessaris per fomentar i difondre la sardana al municipi, com també per a celebrar aquest aplec.
 
Després de l’èxit de l’any passat, la regidoria d’Acció Social i Ciutadania torna a organitzar aquest esdeveniment amb més ganes i esperant rebre més públic. “L’any passat al ser una novetat no ens esperàvem l’afluència de persones que van anar passant durant la tarda vespre per la Rambla 15 d’abril a ballar o senzillament a escoltar sardanes, per això aquesta vegada estem segurs que encara tindrem més gent i gaudirem d’aquesta dansa tradicional catalana”, ens explica la regidora Francisca Márquez.
 
L’Aplec tindrà lloc el diumenge 6 de setembre a la Rambla 15 d’Abril, i es preveu que sigui una gran jornada sardanista, oberta a tothom que vulgui gaudir de la música i la dansa tradicional catalana.

Per tal de poder millorar els nostres serveis utilitzem cookies de tercers. Si continua navegant considerarem que accepta la seva utilització. Més informació aquí Tancar
Programador web APP girona freelance