8 h, des de la pl. de la Font. Les matinades de la jornada castellera de la Mercè, amb grallers de les colles de la ciutat: Xiquets de Tarragona, Colla Jove Xiquets de Tarragona, Xiquets del Serrallo i Colla Castellera Sant Pere i Sant Pau.
13 h, pl. de les Cols. Castells i pilars caminants davant de les escales més castelleres, amb Xiquets de Tarragona, Colla Jove Xiquets de Tarragona, Xiquets del Serrallo i Colla Castellera Sant Pere i Sant Pau.
18.30 h, pl. dels Sedassos. Amable cafè concert amb grallers locals.
19.30 h, església de Sant Fructuós, pl. de Sant Fructuós, s/n. Concert de cant coral de Festa Major amb el Cor The Issel’s Singers.
22 h, des de la pl. de la Mitja Lluna. El Correfoc de Santa Tecla.
Itinerari: pl. de la Mitja Lluna, c. Unió, pujada per la Rambla Nova fins al c. Adrià per un lateral, baixada per la Rambla Nova per l’altre lateral a l’alçada del c. Sant Agustí, Despullats, c. Cañellas i pl. Corsini.
Seguidament, a la pl. Corsini, els grups faran les seves encendides de lluïment i acabaran amb l’encesa conjunta de surtidors. Més tard, a l’estàtua dels Despullats, ensordidora traca a càrrec de la Pirotècnia Valenciana, de Llanera de Ranes, la Costera.
Tarragona
Tarragona
Veure Mapa
Ampliar Mapa






