XXIII Baixada de Carretons
17.30 h
Carrer Raval, davant de l’Ajuntament
Inscripcions i construcció del teu carretó del 12 al 15 de gener a la Nau de Serveis de 16.30 h a 20 h. Gaudiràs de 3 grans baixades i d’un bon berenar per recuperar l’energia.
Baixada lliure de Carretons
19 h.
Davant de l’Ajuntament
Si no tens temps per fer-te un carretó, inscriute el mateix dia, porta casc i gaudeix d’una baixada a tota velocitat.
Ball de Sant Miquel i Diables infantil
20 h.
Carrer Raval, davant de l’Ajuntament
El Ball de Diables infantil de la Canonja interpretarà el Ball de Sant Miquel i Diables infantil. Una representació de la lluita entre el bé i el mal, amb els seus versots crítics i satírics. Organitza: Ball de Diables de la Canonja
Correfoc infantil
A continuació.
Plaça de la Raval
Amb el Drac petit de Reus, el Ball de Diables infantil de Reus i el Ball de Diables infantil de la Canonja.
Recorregut: carrers Raval, Bisbe Borràs, Sant Sebastià, Ravaleta, Nou i Raval. Organitza: Ball de Diables de la Canonja
Nit Jove
Obertura de portes: 23.30 h.
Inici: 24 h
Poliesportiu Josep Canadell i Veciana
Cal obtenir invitació a partir del 7 de gener al PIJ, de dilluns a dijous de 16 a 20 h o divendres de 17 a 21 h. Menors de 16 anys acompanyades d’una persona adulta. Una nit amb dos DJ de referència de l’escena actual. DJ Bacardit, que ha revolucionat internet amb el seu “gas, gas, gas!”, compartirà cartell amb Mon Dj, DJ i productor amb més de 20 anys d’experiència en la música electrònica i urbana, actuant en diversos festivals d’àmbit nacional i internacional.
La Canonja
La Canonja
Veure Mapa
Ampliar Mapa






