El col·loqui titulat: “Fiscalización Ambiental en el Perú: historia, avances y perspectivas de futuro” es fa el dimarts, 28 d'octubre a les 18 h. al Seminari 1 de la Facultat de Ciències Jurídiques, al campus Catalunya.
Es fa una mirada als orígens de la fiscalització ambiental, el seu desenvolupament institucional, la regulació, problemàtica actual i els nous reptes a afrontar. El presenta Patricia Melissa Sangama, advocada i estudiant del Màster en Dret Ambiental de la URV.
Organitza l'Associació d'Alumnes i exalumnes de Dret Ambiental de Tarragona (AAEDAT).





