L’Associació Multigeneracional de Músics i Autors de Cambrils (AMMAC) ha organitzat el 1r Festival de Guitarres de Cambrils –amb la col·laboració del Departament de Joventut- que es celebrarà aquest dissabte 8 de novembre, a l’Ateneu, a partir de les 17:00h.
Al GUITAR PRO CAMBRILS es donaran cita alguns dels millors professionals locals d’aquest instrument, en les seves diferents modalitats d’acústica i elèctrica, blues, clàssic, flamenc, hard rock i trash metal: Erik Lopez, Miguel Javaloy, Eduardo Sanchez Miguel Periago, i Gerard Torà respectivament.
Amb l'actuació de :
18.30: Mostra del luthier Bani Bc Rich
19.00: Eril López rock&blues
19.30: Miguel Javaloy clàssica
20.00: Miguel Periago hard rock
20.30: Eduardo Sanchez flamenc
21.00: Gerard Torà trash metal
21.30: actuació del grup HOBO





