La JAM Està Bé arriba a la seva tercera edició seguint amb els concerts/Jam que combinen un músic de jazz d'alt nivell amb els músics de casa!! JAM Està Bé, És un projecte en format de cicle, que convida una figura del jazz amb una trajectòria brillant, de repercussió tan a nivell nacional com internacional perquè dugui a terme dues activitats durant tot un dia: la primera, una màster class (o workshop), i la segona, tocar en un concert-jam que consta d’una primera part on s’interpreten temes propis del convidat, i una segona part que dóna pas a una frenètica jam session. L’artista convidat és sempre intèrpret d’un instrument diferent en cada sessió, i l’acompanya sempre un trio base de músics del Camp de Tarragona, triats en cada ocasió en relació a l’estil que practica el convidat.
Durant les dues primeres edicions, han passat pel cicle músics de la talla com, David Pastor, Jorge Pardo, Susana Sheiman, Vicenç Martín, Vicent Macian, Horacio Fumero, Xavi Reija, Txell Sust, Santi Ibarretxe, Andrea Motis i Joan Chamorro. Els han acompanyat vora més de 35 músics del Camp de Tarragona, com Xavi de la Salud, Dani Catena, Óscar Fenández Pacheco, Xavi Torres, els germans Joan i Pau Terol, Fernando García Ramos...
Reserves lacuriosa.sc@gmail.com
El dissabte 24 de gener actuarà Antonio Serrano







