El IV Festival Aglà a Vandellòs, organitzat per l’Associació de Joves de Vandellòs, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant. Tindrà lloc el dissabte 15 de novembre, a partir de les 23.30h, al pavelló poliesportiu (situat al carrer les Flors) i hi actuaran els grups: Segonamà, Relamidos, La Pegatina i Möndo Loco. Clourà el festival el Dj OGT. El preu de les entrades a taquilla és de 12 euros; però es poden comprar anticipadament per 10 euros a diferents punts de venda (l’Agrobotiga de Vandellòs, el Bar Donosti de l’Hospitalet de l’Infant, el Casal Despertaferro de Reus, La Sageta de foc de Tarragona; la Llibreria Viladrich 2 de Tortosa i Lo Submarino de Rasquera).
Pavelló Poliesportiu Vandellòs
C/ Les Flors, 34
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Veure Mapa
Ampliar Mapa





