Després de l’èxit de la primera edició, l’experiència es repeteix amb un total de 32 restaurants ofereixen diferents menús
Aquest plat típic dels pescadors es marida amb la cervesa Estrella Damm Inèdit. A partir del divendres 14 i fins el 30 de novembre un total de 32 restaurants de Cambrils oferiran menús amb els fideus com a plat principal maridats amb cervesa Estrella Damm Inèdit.
El menú i preu de cada restaurant és diferent però sempre amb aquest plat lligat a la tradició marinera i la cervesa Inèdit com a denominador comú. Fideus rossos amb trompetes de la mort i sípia, amb galera, cloïsses i calamarsets, amb llamàntol, amb allioli de bacallà, amb seitons o amb rap són algunes de les propostes.
L’alcaldessa ha explicat que les jornades són una aposta clara per seguir reforçant el posicionament de Cambrils com un referent gastronòmic i treballar conjuntament amb els sector de la restauració. Per la seva banda, la regidora de Promoció Econòmica ha destacat la qualitat dels restauradors de Cambrils i la seva capacitat d’innovar sobre la base de la cuina tradicional i per posar en valor els productes de proximitat. Cros també ha recordat que les jornades dels fideus rossos van ser les que van tenir més èxit l’any passat, juntament amb les de la galera.
El representant dels restauradors ha dit que es tracta d’un plat tradicional però molt actual i viu i el de cap de vendes d’Estrella Damm ha assegurat que la seva empresa està al costat de l’alta gastronomia i Cambrils és una de les principals places.
Els restaurants participants són Al Punt, Acuamar, Bec d’Or, Can Bosch, Casa Gallau, Can Solé, Casa Port, Club Nàutic, Denver Cambrils, Dofí Verd, Duomo, El Faro, El Morter, El Pescador, El Pósito, El Timón, Fonda Montserrat, Gami, Germans Miquel’s, Gust de Mar, La Galera, La Palmera, Lekeitio, Les Barques, L’Espurna, L’Indret, L’Original, Montserrat, Nou Piñas, Portus, Rincón de Diego i Rovira.







