circdelacultura

CIRCDELACULTURA

Guia cultural per gaudir del temps lliure

Prova la nova Cerca ràpida

Població

Selecciona...

Categoria/es

Selecciona...

Quan

Avui
Demà
Cap de setmana

Extres

Recomanats
Gratis
Buscar
Alcover
Altafulla
Cambrils
El Catllar
El Morell
El Pla de Santa Maria
El Vendrell
Els Pallaresos
La Canonja
La Pobla de Mafumet
Pratdip
Querol
Reus
Riba-roja d'Ebre
Roquetes
Salou
Tarragona
Torredembarra
Tortosa
Valls
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Vila-seca
FET
Esports
Música
Teatre
Activitats familiars
Gastronomia
Tradicions i festes
Literatura
Visites guiades
Guia de festes
Cinema
Altres
Exposicions i museus
Llocs d'interès
Patrimoni

Circuits: passejades per la ciència i la història a Tarragona

El proper dissabte 15 de novembre, en el marc de la setmana de la ciència, la Secretaria d’Universitats i Recerca us proposa una ruta per la història de la ciència i la tècnica a Tarragona. El circuit s’anomena Tarragona. Scientia Romanorum  i us aproparà a Tàrraco des d’un vessant diferent.
Gràcies al patrimoni arquitectònic i cultural coneixereu algunes de les disciplines científiques clàssiques: medicina, arquitectura, enginyeria, etc., i la seva vinculació amb la ciutat romana. L’itinerari, que duren dues hores i mitja, es realitzarà amb el suport d’un guia i les dramatitzacions d’intèrprets. És una activitat adequada per a tots els públics (exceptuant menors de 5 anys que, atesa la durada de l’activitat, és fàcil que es cansin).
L’activitat és gratuïta, només cal fer la reserva prèvia enviant un correu a l’adreça anabel@lapusa.com (heu d’especificar el nom i nombre de persones) o bé per telèfon al 93 345 22 53 (Puça Espectacles). 

Per tal de poder millorar els nostres serveis utilitzem cookies de tercers. Si continua navegant considerarem que accepta la seva utilització. Més informació aquí Tancar
Programador web APP girona freelance