Conferència: Jesús Sánchez Miñana, enginyer de telecomunicacions i membre de l'Asociación de Amigos del Telégrafo de España, oferirà la conferència "La telegrafia òptica a Cambrils (1850-1874)”. Durant la conferència es donarà a conèixer el contingut d'un document únic i inèdit relacionat amb la telegrafia òptica: la llibreta que al llarg de l'any 1875 van anar redactant els responsables de la torre de telegrafia òptica de Montbrió. El coneixement i ús d'aquest document és el primer fruit del conveni de col·laboració en matèria de patrimoni cultural que han signat recentment els ajuntaments de Cambrils i Montbrió. L'activitat s'emmarca en la Setmana de la Ciència.
"La telegrafia òptica a Cambrils (1850-1874)"
Centre Cultural de Cambrils
Carrer Sant Plàcid 18-20
Cambrils
Veure Mapa
Ampliar Mapa







