Amb la tradicional encesa de llums Tarragona inaugura el Nadal. L'acte serà divendres 5 de desembre, a les 18 h a la Rambla Nova (davant de l’arbre de Nadal – tram Banc d’Espanya).
La festa consitirà en un espectacle d'animació infantil amb teatre i música, durant el qual qui vulgui podrà berenar xocolata amb coca. A les 18.30 h, s'encendran els llums.
Els personatges del Club dels Tarraconins i els infants tarragonins que hi vagin seran els protagonistes de l'encesa, que enguany se simbolitza amb un dels elements de llum més emblemàtics de la ciutat: el Far de la Banya.







