Tarragonins, tarragonines, com sabeu el dia 5 a la nit arribaran SSMM els Reis Mags d'Orient. Perquè els pugueu demanar allò que vulgueu demanar al seu patge reial, que arribarà el proper dia 2 de gener a les 18 h al Pati del Rei Jaume I de l'Ajuntament, on serà rebut amb els honors que li pertoquen i restarà fins a les 20 h del vespre, així com els dies 3 i 4 de 18 a 20 h del vespre.
Recollida de cartes a càrrec dels Patges Reials
Pati Jaume I
Plaça de la Font
Tarragona
Veure Mapa
Ampliar Mapa





