circdelacultura

CIRCDELACULTURA

Guia cultural per gaudir del temps lliure

Prova la nova Cerca ràpida

Població

Selecciona...

Categoria/es

Selecciona...

Quan

Avui
Demà
Cap de setmana

Extres

Recomanats
Gratis
Buscar
Alcover
Altafulla
Cambrils
El Catllar
El Morell
El Pla de Santa Maria
El Vendrell
Els Pallaresos
La Canonja
La Pobla de Mafumet
Pratdip
Querol
Reus
Riba-roja d'Ebre
Roquetes
Salou
Tarragona
Torredembarra
Tortosa
Valls
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Vila-seca
FET
Esports
Música
Teatre
Activitats familiars
Gastronomia
Tradicions i festes
Literatura
Visites guiades
Guia de festes
Cinema
Altres
Exposicions i museus
Llocs d'interès
Patrimoni

Fito Luri enregistrarà el seu disc en directe

Reus – La Mussara - Cassiopea és el nou projecte del cantautor Fito Luri, aquest cop ha triat el Teatre Bartrina per enregistrar el seu nou disc. Després d’editar quatre treballs en solitari ha decidit fer una tria de les seves cançons i enregistrar-les en directe envoltat de públic.
Reus - la Mussara - Cassiopea és un viatge pel seu món i per la seva vida, vida que pot ser la de qualsevol altre persona.

Reus. És on el cantautor ha crescut, s’ha criat, és la seva ciutat, on té els amics, on els dies pas a pas han anat deixant empremta en el seu ésser.

La Mussara. Des de fa un temps, Fito Luri viu a Vilaplana, és el lloc on ha trobat el repòs necessari on escriure, mentre gaudeix de l’entorn i la natura. Sota La Mussara ha trobat l’espai on crear tot allò que sorgeix del dia a dia.

Cassiopea. És el seu món imaginari, on hi ha habitants de les seves cançons, paisatges que només veus tancant els ulls. És el seu viatge constant a enlloc i a tot arreu, l’indret on la imaginació deixa de ser-ho. 

El Consorci del Teatre Bartrina i Fito Luri presenten, Reus – La Mussara - Cassiopea
Un concert de Fito Luri
Veu: Fito Luri
Guitarres: Gerard Juanpere
Piano i teclats: David Melgar
Baix elèctric: Xavier Francin
Bateria i percussions: Jordi Salvadó
Saxos i flauta: Gerard Marsal
Trombó de bares: Sergi Calbache
Veu: Gina Llauradó
Enginyer de so: Enric Granollers
Escenografia i il·luminació: Miquel Àngel Fernandez 

Per tal de poder millorar els nostres serveis utilitzem cookies de tercers. Si continua navegant considerarem que accepta la seva utilització. Més informació aquí Tancar
Programador web APP girona freelance