Dani Nel·lo i Mario Cobo ens presenten un nou repertori ple de rhythm & blues, swing i rock & roll, seguint la tradició de temes instrumentals dels grans del saxo i la guitarra com Arnett Cobb o Tiny Grimes. Un concert amb molts temes originals i alguns clàssics dels 50, i amb molt de terreny per a la improvisació.
Dani Nel·lo, saxo tenor; Mario Cobo, guitarra; Ivan Kovacevic, contrabaix; Federico Manzzanti, piano i Martí Elias, bateria





