Una proposta que té la seva arrel en la factoria Tandarika Orkestar en el seu 10è aniversari, però que liderada pel cos musical de la companyia, s’allunya de les conegudes propostes de carrer que li són pròpies, apostant amb aquest espectacle per l’escenari i el repertori més boig i ballable.
La més transgressora, la més ràpida, la més absurda!..... Ritmes frenètics per a deixar-se anar amb una banda exclusivament musical d’escenari, i que aporta una dimensió diferent pel que fa a la música feta no pas per a passar-ho bé, sinó per a passar-ho molt bé!!, amb els temes més ballables i salvatges d'artistes com Dejan Petrovic, Shantel, Goran Bregovic, Mahala Rai Banda o la No Smoking Orchestra, entre d’altres......... No es tracta d’un revival sinó d’autèntica actitud rock'n'rol.
David Sancho - veu i altres
Roger Conesa - saxos
Dani Catena - bateria
Jorge Varela - teclats i acordió
Toni Chisvert - tuba
Samuel García - trompeta i violí
David Rincon - percussions







