La Jove Orquestra InterComarcal neix l’any 2010 fruit de la iniciativa de joves músics de la demarcació de Tarragona. És una formació autogestionada pels propis integrants sota un codi de valors que determinen la seva naturalesa i la seva identitat. Un dels seus trets característics, que li ha fet guanyar-se l’estima del públic allà on va, és la naturalesa dels seus plantejaments de concert. L’obra estrella serà la Quarta Simfonia de Johannes Brahms, una de les obres més estimades del repertori orquestral. Per aquesta ocasió es comptarà amb la brillant interpretació del Concertino per a trombó i orquestra de Ferdinand David de la mà d’Héctor Penadés, guanyador del 3r Concurs de Solistes de la JOIC.
Marcel Ortega i Martí Director Héctor Penadés solista
Coorganitzat amb: Jove Orquestra InterComarcal i Lliga contra el càncer. Comarques de Tarragona i Terres de l’Ebre
Entrades
Inici de venda d’entrades el dia 6 de maig a les 10 h.
Horari de taquilles
Dimecres i dijous, de 12 a 14 h
Divendres, de 12 a 14 i de 18 a 20 h
Dies d’espectacle: una hora abans a l’espai on es faci la representació







