circdelacultura

CIRCDELACULTURA

Guia cultural per gaudir del temps lliure

Prova la nova Cerca ràpida

Població

Selecciona...

Categoria/es

Selecciona...

Quan

Avui
Demà
Cap de setmana

Extres

Recomanats
Gratis
Buscar
Alcover
Altafulla
Cambrils
El Catllar
El Morell
El Pla de Santa Maria
El Vendrell
Els Pallaresos
La Canonja
La Pobla de Mafumet
Pratdip
Querol
Reus
Riba-roja d'Ebre
Roquetes
Salou
Tarragona
Torredembarra
Tortosa
Valls
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Vila-seca
FET
Esports
Música
Teatre
Activitats familiars
Gastronomia
Tradicions i festes
Literatura
Visites guiades
Guia de festes
Cinema
Altres
Exposicions i museus
Llocs d'interès
Patrimoni

Activitats esportives per a joves a Alterfest Multiesport a Reus

Imatge del cartell

La regidoria de Cultura i Joventut, conjuntament amb altres regidories de l’Ajuntament de Reus i dins el programa, organitza aquest divendres dia 29 de maig, a partir de les 18h a la plaça Llibertat de Reus, diferents activitats i exhibicions esportives d’esports considerats de carrer, així com altres propostes esportives d’equips esportius de la ciutat.

En aquest sentit es podrà trobar a Alterfest Multiesport activitats esportives com ara minibàsquet, rocòdrom, futbol americà, slac line, escala caixes, talles de circ, parkour, roller entre altres opcions. També hi haurà un espai amb rampes preparades per a scooters que estaran obertes a tothom que vingui amb el seu patí.

A partir de les 20.30, també es podrà gaudir de les exhibicions de diferents esports com ara parkour, roller, scooters i BMX.

Totes aquestes activitats són gratuïtes, estan adreçades a joves a partir de 12 anys i tots els participants rebran vals de degustació i entraran al sorteig de diferents samarretes d’Altersuer.

Altersuer 
És un programa que coordinen diferents regidories de l’Ajuntament de Reus i promou un oci nocturn alternatiu i fomenta conductes saludables entre els joves. Dins les diferents activitats esportives de l’Alterfest hi ha un torneig de bàsquet que ja es va celebrar i un torneig de futbol 7 que es jugarà el proper divendres 12 de juny al camp de futbol Mas Iglesias.

Per tal de poder millorar els nostres serveis utilitzem cookies de tercers. Si continua navegant considerarem que accepta la seva utilització. Més informació aquí Tancar
Programador web APP girona freelance