Cambrils s’omplirà de música aquest estiu amb la segona edició del cicle Punts de Música, un programa de dotze concerts d’artistes cambrilencs i del Camp de Tarragona per dinamitzar els carrers i diversificar l’oferta turística durant els mesos d’estiu.
PROGRAMA
Dimarts, 18 d’agost a les 20h a la Plaça del Pòsit
Bandsonats – Banda/Txaranga
David Montoya, Tomas Gallego, Joan Pàmies,
Oriol Camprubí, Anna Escoda, Laura Jareño,
Albert Penas, Jose Bel, Martí Pàmies, Joan Marimon,
Albert Pàmies i Pol Pàmies.
Dijous, 25 d’agost a les 20h a la Plaça del Pòsit
Stromboli Jazz Duet - Jazz
Raül Cid – Piano i veu
Josué García - Trompeta





