Concert de la Banda Simfònica de la Diputació de Tarragona 2013. El Teatre Tarragona obre les portes a la novena edició del concert de la Banda Simfònica de la Diputació de Tarragona, donant veu als músics més joves de les nostres comarques.
Aquesta proposta neix dels centres d’ensenyament musical de la Diputació, que cada any escullen un grup d’alumnes per constituir aquesta formació. Durant una estada els joves músics han treballat un repertori específic, amb una selecció de peces de diferents estils, engrescadores tant per als alumnes com per al públic, sota el mestratge d’Àngel Martínez i els professors del Conservatori de Tarragona. Accés lliure limitat a la capacitat de la sala. Organitza: Escola i Conservatori de Música de la Diputació a Tarragona. Col·labora: Ajuntament de Tarragona
Concert de la Banda Simfònica
Teatre Tarragona
Rambla Nova, 11
Tarragona
Veure Mapa
Ampliar MapaMés informació
Mail
taquilla.metropol@tarragona.cat







