A 3⁄4 de 9 del matí: Concentració de caminants a la plaça Sant Ramon.
A les 9: Inici de la caminada.
A 3⁄4 de 10: Esmorzar de motxilla a l’ermita (el què cadascú es porti). Hi haurà beguda i cafè per a tots els assistents.
A continuació pujada fins al replà a penjar la senyera, i tornada al Pla.





