circdelacultura

CIRCDELACULTURA

Guia cultural per gaudir del temps lliure

Prova la nova Cerca ràpida

Població

Selecciona...

Categoria/es

Selecciona...

Quan

Avui
Demà
Cap de setmana

Extres

Recomanats
Gratis
Buscar
Alcover
Altafulla
Cambrils
El Catllar
El Morell
El Pla de Santa Maria
El Vendrell
Els Pallaresos
La Canonja
La Pobla de Mafumet
Pratdip
Querol
Reus
Riba-roja d'Ebre
Roquetes
Salou
Tarragona
Torredembarra
Tortosa
Valls
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Vila-seca
FET
Esports
Música
Teatre
Activitats familiars
Gastronomia
Tradicions i festes
Literatura
Visites guiades
Guia de festes
Cinema
Altres
Exposicions i museus
Llocs d'interès
Patrimoni

Inscripcions als cursos i tallers del Salou Actiu

Imatge del cartell

El proper dilluns 21 de setembre s’obren les inscripcions per a una nova edició del Salou Actiu, el programa d’activitats lúdiques, formatives i culturals que organitza la regidoria de Cultura cara a la temporada de tardor-hivern.

En aquesta ocasió,  i per tal d’oferir un ventall de formació més ampli per als joves i per als no tant joves s’han incrementat les activitats relacionades amb les noves tecnologies. En aquest sentit, es poden trobar els ja consolidats com la iniciació a internet, a la informàtica; Instagram; creació d’àlbums digitals; xarxes socials i noves tecnologies. Aquest conjunt de cursos es duran a terme a la sala d’informàtica del centre Atenea amb un màxim de 11 places per curs i amb caràcter gratuït.

Pel que fa a les inscripcions als tallers i a les activitats es podran cursar a la mateixa regidoria de Cultura (passadís del TAS) a partir del proper dilluns 21 i fins al dijous 24 de setembre de 2015, ambdós inclosos amb una inscripció exclusiva per a persones empadronades a Salou.
l divendres 25 de setembre la inscripció serà per a les places vacants i en el cas de no empadronats al municipi de Salou.

En el cas de les activitats de l'Antena del Coneixement de la URV, aquestes tenen la inscripció oberta a tothom del dilluns 21 al divendres 25 de setembre de 2015. L’horari és de les 10h a les 14h.

Consulta els tallers i cursos (pdf)

Per tal de poder millorar els nostres serveis utilitzem cookies de tercers. Si continua navegant considerarem que accepta la seva utilització. Més informació aquí Tancar
Programador web APP girona freelance