circdelacultura

CIRCDELACULTURA

Guia cultural per gaudir del temps lliure

Prova la nova Cerca ràpida

Població

Selecciona...

Categoria/es

Selecciona...

Quan

Avui
Demà
Cap de setmana

Extres

Recomanats
Gratis
Buscar
Alcover
Altafulla
Cambrils
El Catllar
El Morell
El Pla de Santa Maria
El Vendrell
Els Pallaresos
La Canonja
La Pobla de Mafumet
Pratdip
Querol
Reus
Riba-roja d'Ebre
Roquetes
Salou
Tarragona
Torredembarra
Tortosa
Valls
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Vila-seca
FET
Esports
Música
Teatre
Activitats familiars
Gastronomia
Tradicions i festes
Literatura
Visites guiades
Guia de festes
Cinema
Altres
Exposicions i museus
Llocs d'interès
Patrimoni

Clubs de lectura de la Biblioteca Municipal de Cambrils

El Club de Lectura Adult tindrà lloc a les 19 hores l’últim dilluns de cada mes, mentre que el club de lectura juvenil serà a les 18 hores l’últim dimarts de cada mes i l’infantil a la mateixa hora però en aquest cas l’últim divendres de mes. Pel que fa al Club de lectura fàcil serà tots els dilluns de 17 a 18 hores i de 18 a 19 hores.

Està previst que les sessions dels clubs de lectura s’iniciïn el mes d’octubre.

De la mateixa manera, també estan obertes les inscripcions per tal de participar a l’activitat de lectura compartida per a nens i nenes de p5 ‘Llegim plegats’. Es tracta de sessions de 30 minuts que s’iniciaran el 6 d’octubre i tindran lloc tots els dimarts de 17:30  a 18 hores.

També cal destacar el nou club Llegir el Teatre, de periodicitat bimensual, que tindrà lloc a les 19 hores dels següents dimecres: 11 de novembre, 10 de febrer, 13 d’abril i 8 de juny.

  • Biblioteca Pública Municipal de Cambrils

    C/ Alfons I el Cast, 2

    Cambrils

    Veure Mapa

    Ampliar Mapa
  • Més informació

    Telèfon

    977 363 495

Per tal de poder millorar els nostres serveis utilitzem cookies de tercers. Si continua navegant considerarem que accepta la seva utilització. Més informació aquí Tancar
Programador web APP girona freelance