Mora d'Ebre celebrarà la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura de l'11 al 18 d'octubre. Sota el lema “Tria. Canvia. Combina”, la Regidoria de Medi Ambient de l'Ajuntament proposa a la ciutadania la recerca de noves formes de mobilitat sostenibles, com ara anar a l'escola o a la feina a peu o en bicicleta.
Durant la setmana se celebraran diferents activitats, entre les quals un curs de conducció eficient, que anirà a càrrec de la Federació d’Autoescoles de Catalunya. Tindrà lloc el dia 15 d'octubre, de 16.00 h a 20.00 h, al Centre Cívic La Magdalena. Aquest curs té les places limitades a 12 participants, per la qual cosa els interessats a assistir-hi han d'enviar un missatge de correu electrònic a raulolivan@moradebre.cat. (Les inscripcions es realitzaran per estricte ordre cronològic.).







