El dia 15 d'octubre, a les 10.00 h, hi haurà una pedalada popular, amb sortida a la plaça de Baix.
Serà una passejada en bicicleta pel camí de Sirga i el camí del Mig, i la tornada pel camí de la Catatxora. No es tracta d’una competició esportiva, sinó d'una trobada lúdica i festiva apta per a públic de totes les edats, ja que se seguirà una ruta de baixa dificultat. Abans de sortir, es donaran consells sobre el manteniment òptim de les bicicletes i s’ensenyarà a resoldre les avaries més freqüents. En acabar la ruta s’oferirà un piscolabis a tots els participants. Aquesta activitat es realitzarà amb la col·laboració de la Penya Ciclista Ribera d’Ebre.
Pedalada popular
Imatge del cartell
Plaça de Baix
Móra d'Ebre
Veure Mapa
Ampliar Mapa







