Els amants del tecno i els nostàlgics dels noranta tenen una cita el divendres 16 d'octubre a Tarragona. El cantant Chimo Bayo celebra els seus 25 anys de carrera a Les Golfes Club, al carrer Pau del Protectorat. Es tracta d'un viatge entre els primers sons electrònics que han marcat un abans i un després en la música electrònica del nostre país.
Chimo Bayo promet una sessió especial, ja que no no només sonaran els seus grans èxits de sempre, sinó que també inclourà cançons d'altres bandes tan referents com Front 242, Chemical Brothers i Underworld .
Una nit molt especial per als amants de la música electrònica, una oportunitat única per recordar el passat , present i el futur d'aquest gènere. Chimo Bayo actuarà a la nova festa dels divendres de Les Golfes Club Ningú no és perfecte de la mà del dj tarragoní Marc Eclèctic.







