El pròxim dia 14 de novembre pujaran a l'escenari de la CAPSA DE MÚSICA les 6 bandes finalistes del DOTGN per optar a guanyar el concurs musical en la seva 25 edició d'aquest any 2015.
Un any de celebracions, ja que 25 anys i 25 edicions del concurs musical de l'Ajuntament de Tarragona és una bona xifra i una bona forma d'acompanyar i donar oportunitats als nous músics i la música en directe que es fa a casa nostra.





