La Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Móra d’Ebre organitza la quinta edició de la Jornada Jove de Móra d'Ebre, el dissabte dia 14 de novembre, al teatre de La Llanterna. El programa d'actes de la jornada és el següent:
A les 17 hores: Inici de la 5a Jornada Jove de Móra d’Ebre, dedicada a la música.
A les 17 hores: Gimcana musical, a càrrec de l’Esplai Treu Banya.
A les 17 hores: Taller de balls: Country, ball en línia, dansa del ventre, hip hop, sevillanes i pràctica de la coreografia flashmob “Avui tot és possible”, a càrrec de l’Associació de Ball en Línia Enganxats al Country & Linedance.
A les 18 hores: Actuació dels Pirates de l’Ebre pels carrers de la població.
A les 18 hores: Audició dels alumnes de l’Escola Municipal de Música i Dansa de Móra d'Ebre.
A les 18.20 hores: Exhibició de l’Aula de Dansa de l’Escola Municipal de Música i Dansa de Móra d'Ebre.
A les 18.45 hores: Taller d’iniciació a la sardana, a càrrec de l’Agrupació Sardanista La Picossa.
A les 19.45 hores: Exhibició musical amb els Pirates de l’Ebre.
A les 20.30 hores: Actuació dels tabalers i encesa de coets, a càrrec de la Colla de Diables Sheron.
A les 23 hores: Concert Jove amb Lo Gitano Blanc i Setrill.
En acabar el concert i fins a la matinada: Sessió de Dj’s amb Cubeta Sound.
L'organització de la jornada va a càrrec de la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Móra d’Ebre, amb el suport de l'Agrupació Sardanista La Picossa, l'Associació de Ball en Línia Enganxats al Country & Linedance, la Colla de Diables Sheron, l'Escola Municipal de Música i Dansa, l'Esplai Treu Banya i la
Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya.







