Feel Vermut a la Capsa de Música de la Tabacalera.
"Feel Vermut" és una iniciativa de l'Ajuntament de Tarragona que vol promocionar el fet social tarragoní de "fer el vermut".
"Feel Vermut" és sentir una tradició molt nostra. És sentir tarragona, sentir la mediterrània, sentir la llum, sentir el bon temps, sentir la companyia dels amics o la familia, sentir els saber d'un aperitiu en una de les terrasses de la ciutat.
Xavier Pié (saxo soprano) i MACC(guitarres i Fx) porten a terme des de l'any 2000 un treball conjunt de recerca i d’interpretació d’espais sonors utilitzant els seus respectius instruments i la inspiració com a premissa principal. Els seus concerts són un resum del treball realitzat durant aquests darrers anys, integrat per composicions pròpies i que aviat es materialitzarà en un treball discogràfic.







