La pel·lícula "El lado oscuro del corazón" (Canadà i Argentina, Eusebio Subiela, 120', 1992) és la quarta obra del quart Seminari 2015-2016, que tracta de: La paraula a través de la càmera, la poesia al cinema, i que es pot seguir durant el gener.
Els seminaris poden tenir valor acadèmic per als estudiants.
El lado oscuro del corazón, amb l'Aula de Cine
Campus Catalunya, URV
Av. Catalunya
Tarragona
Veure Mapa
Ampliar Mapa







