Els dimarts a l'Arxiu és una nova activitat promoguda per l'Arxiu del Port en què un cop al trimestre proposem una conferència, xerrada o taller sobre diversos temes relacionats amb el port, la seva història, el món marítim i els arxius.
Per aquest trimestre hem organitzat una conferència titulada Arxius, Memòria Històrica i Drets Humans que anirà a càrrec de Ricard Ibarra Ollé, president d'Arxivers sense Fronteres, la ONG que treballa en projectes de cooperació i solidaritat en l’àmbit dels arxius i el patrimoni documental, com a elements cabdals de la identitat de les persones i els pobles, i de màxima utilitat per a la defensa dels drets humans.





