La pel·lícula "¿Qué hacer en caso de incendio?" (Was tun, wenn's brennt?), de Gregor Schnitzler (101', 2001, Alemanya) és la quarta obra que es projecta del setè Seminari de cinema 2015-2016, titulat: Visca l'anarquisme cinematogràfic. Dimecres, 27 d'abril a les 19 h a l’Aula 424 del campus Catalunya (Av. Catalunya 35, Tarragona).
Projecció de la pel·lícula "¿Qué hacer en caso de incendio?"
Campus Catalunya, URV
Av. Catalunya
Tarragona
Veure Mapa
Ampliar Mapa







