El dissabte 5 d’octubre el Pavelló Municipal d’Esports de Vila-seca acollirà un festival de Zumba, Party in Pink, en benefici de la prevenció del càncer de mama. Les Party in Pink són festes saludables i benèfiques, les recaptacions de les quals es destinen a la promoció de la cura i la prevenció del càncer de mama. La Zumba, una de les disciplines de fitness amb major quantitat de seguidors arreu del món, realitzarà aquest festival a Vila-seca, el 5 d’octubre a partir de les 17.00 h.
Cal reservar l’entrada abans del 29 de setembre a través del web http://www.zumbacostadorada.com/index.html.







