Aquest dissabte 5 d’octubre l’Associació de Jubilats i Pensionistes del Morell farà la 1ª Trobada de Rebosteria i Aperitius al Centre de Serveis per a la Gent Gran del Morell. De moment ja s’hi ha inscrit més de 30 persones que exposaran les seves especialitats.
L’exposició es podrà veure a partir de les 18.00 hores i estarà oberta a tothom que vulgui visitar-la.
Un cop acabada hi haurà un berenar i es lliurarà un obsequi a tots aquells / es que hagin presentat algun aperitiu o algun postre.







