"Feel Vermut" és una iniciativa de l'Ajuntament de Tarragona per posar en valor el costum tarragoní de "fer el vermut" i fer-ho arribar més enllà de les nostres fronteres. Feel Vermut és sentir una tradició molt nostra. És sentir Tarragona, sentir la llum, sentir el bon temps, sentir la companyia dels amics o la família, sentir els sabors d'un aperitiu en una de les terrasses de la ciutat.
Plaça del Fòrum
Tarragona
Veure Mapa
Ampliar MapaMés informació
Plana Web
www.feelvermut.com/







