circdelacultura

CIRCDELACULTURA

Guia cultural per gaudir del temps lliure

Prova la nova Cerca ràpida

Població

Selecciona...

Categoria/es

Selecciona...

Quan

Avui
Demà
Cap de setmana

Extres

Recomanats
Gratis
Buscar
Alcover
Altafulla
Cambrils
El Catllar
El Morell
El Pla de Santa Maria
El Vendrell
Els Pallaresos
La Canonja
La Pobla de Mafumet
Pratdip
Querol
Reus
Riba-roja d'Ebre
Roquetes
Salou
Tarragona
Torredembarra
Tortosa
Valls
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Vila-seca
FET
Esports
Música
Teatre
Activitats familiars
Gastronomia
Tradicions i festes
Literatura
Visites guiades
Guia de festes
Cinema
Altres
Exposicions i museus
Llocs d'interès
Patrimoni

Margarett presenta el seu primer treball, 'Cel' al QUI'K DISC

“Cel” es publica després de gairebé un any de feina, després que Margarett publiqués, el novembre de 2012, “Somnis de petit”, un EP que va despertar un gran interès mediàtic i de públic, i que els va portar a actuar, entre d’altres, al Fnac Music Festival, al pavelló Olímpic de Badalona, compartint escenari amb l’artista internacional Jason Mraz.  L’actual LP reuneix, de fet, 5 cançons del EP “Somnis de petit” i 7 cançons inèdites. 

Fins arribar a aquest LP, la vida dels integrants de Margarett, en Carlos i en Ramón, ha donat moltes voltes. Tot va començar quan en Carlos va decidir muntar un grup de pop-rock i va començar a buscar al·liats per al seu viatge. Ben aviat va trobar al Ramón, que sense deixar de banda la seva inseparable guitarra, es va posar per primera vegada a la seva carrera davant la veu principal.

Poc a poc les peces anaven encaixant, i així van arribar els primers concerts en diverses festes populars i petites sales de Barcelona. Amb aquestes actuacions i el repartiment de maquetes per escoles, universitats i altres llocs on trobar la possibilitat de promocionar-se, aconsegueixen prou seguidors com per portar el seu directe a sales de més renom, com ara Bikini o Sidecar, i obrir així el camí cap a noves actuacions fora de la seva ciutat, Barcelona.

Margarett entra en una nova dinàmica de treball, i es comença a veure un gir definitiu en les composició dels temes i en la manera d’enfocar el projecte. Després de molta feina, la recompensa arriba en forma d’un contracte discogràfic amb Warner, i la possibilitat d’assolir el seu primer treball a nivell professional.

Amb “Cel”, Margarett fa una passa endavant i es presenta com una aposta sòlida de pop-rock en el nostre país. El grup presentarà el seu treball discogràfic durant les pròximes setmanes per tot el territori català.

Per tal de poder millorar els nostres serveis utilitzem cookies de tercers. Si continua navegant considerarem que accepta la seva utilització. Més informació aquí Tancar
Dl
Dm
Dc
Dj
Dv
Ds
Dg
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
Cancel·lar
Dl
Dm
Dc
Dj
Dv
Ds
Dg
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
Cancel·lar