Un dels moments més emocionants que pot viure un Casteller/a d'Altafulla és pujar el pilar per les escales el dia del nostre patró, i justament enguany serà el dia que la Colla celebrarà els 40 anys de la seva fundació. Per això, cada dimarts assajaran a la Plaça del Pou, per fer a partir de les 19:00h assaig de canalla i tronc, i per assajar a partir de les 20:00h el pilar per les escales.
És especialment important que tant l'equip del tronc de pilar, com els primers cordons de la pinya hi assisteixin. La compenetració és bàsica per pujar el pilar amb èxit i això només es guanya amb assaig. No hi falteu! Sant Martí ens espera!





