L'aula de cant de l'Estudi de Música realitzarà dues actuacions de l'espectacle " Delírium Mozart", que és el resultat del Taller d'Interpretació de teatre per a estudiants de cant que es va dur a terme durant la primavera passada. Hi participa el grup "Cantabambolines" que mitjançant de la música de Mozart ens faran passar una estona entretinguda i divertida.
El guió i la direcció de l'espectacle es de Marc Chornet.
Venda d'entrades, dia 21 a l'estudi de Música i dia 24 al Teatre Metropol







