Si torna el REC, Nit Bizarra strikes Iagain! Difícil superar-se i fer-ho pitjor cada any, però sembla que tot és possible, i amb la complicitat de La Inèrcia, per aconseguir aquest (lamentable) objectiu, ningú millor que LOS GANGLIOS, que posaran el colofó a una vetllada lamentable (i sí, d’acooord, potser inoblidable). LOS GANGLIOS és un grup, bé, potser són més que això, són un col·lectiu, són tres en un de sol (Xoxé Tétano, Leli Loro y Rafael Filete). Són cantautors i a la vegada bakalas, es poden disfressar al mateix moment de ninjes, rapers dels vuitanta o skins galàctics, tots alhora. Agitats i divertits. En el fons, a LOS GANGLIOS trobem una creativitat desmesurada, hi ha música, lletres, vídeos, clips i videoart, disseny i sobretot un hu- mor fi (fi fi fi), negre, i surrealista com n’és difícil de trobar al món musical d’aquesta península.
Sala Zero
Carrer de Sant Magí, 12
Tarragona
Veure Mapa
Ampliar Mapa





