El cicle de tardor-hivern a la Cripta de l’Ermita vol remarcar enguany el protagonisme del cant per celebrar el 45è aniversari de la Coral Verge del Camí. Com és habitual en els darrers anys, l’entitat coral ha programat un seguit de concerts entre els mesos de desembre i gener, en conveni amb la Parròquia de Santa Maria i l’Ajuntament de Cambrils.
El cicle s’iniciarà el proper diumenge 1 de desembre a les 20 hores amb un concert a càrrec del Cor Ciutat de Tarragona, una de les formacions corals més reconegudes de la nostra demarcació, que presentarà un repertori acompanyat de piano, inspirat en el Nadal i amb la polifonia clàssica i el cançoner popular de protagonista. La direcció dels cantaires anirà a càrrec de Josep Prats.





