El concert de l’Orfeó és l’últim dels quatre programats entre els mesos de desembre i gener per la Coral Verge del Camí de Cambrils, amb la col·laboració de la Parròquia Santa Maria i l’Ajuntament de Cambrils. Enguany s’ha volgut remarcar el protagonisme del cant amb motiu del 45è aniversari de l’entitat coral cambrilenca més coneguda, que cada any organitza el cicle de tardor-hivern a la Cripta de l’Ermita.
Les actuacions del desembre, amb una bona resposta de públic, han permès arribar a 3.324 usuaris d’aquesta sala de concerts de cambra durant tot el 2013.
Les entrades del concert, programat per diumenge 26 de gener, es poden comprar anticipadament els dissabtes 18 i 25 de gener de 17 a 18 hores







