L’historiador cambrilenc Manel Tarés i Lagunas presentarà demà dijous, 28 de novembre, a les 20 hores, el llibre “La introducció del règim borbònic a la vila de Cambrils. De la Guerra de Successió a les reformes dels anys seixanta del segle XVIII”, publicat per la Diputació de Tarragona. L’acte anirà a càrrec de Laureà Pagarolas, director de l’Arxiu Històric de Protocols de Barcelona, i comptarà amb la participació del president de la Diputació, Josep Poblet; l’alcaldessa de Cambrils, Mercè Dalmau, i el regidor de Cultura, Francesc Garriga.
Manel Tarés és una de les persones que coneix millor la història de Cambrils i que treballa més activament per investigar-la i donar-la a conèixer. Tot i que la seva formació acadèmica es va situar en un àmbit ben diferent, la física nuclear, la qualitat i el volum de la seva trajectòria historiogràfica permeten afirmar que és historiador per professió, per vocació i per mètode.







