El lema d'enguany que treballem a l'escola és: Fem Xarxa. Tots els alumnes de l'escola i els professors construirem una xarxa gegant humana perquè volem connectar-nos tal i com fan les neurones. No volem que la solidaritat degeneri i per això volem restar interconnectats.
LLoc: Col·legi Cardenal Vidal i Barraquer





