És una activitat molt tradicional d’aquestes dates i que va destinada, principalment, a tots els menuts de la Vila Ducal. L’acte començarà a partir de les 6 de la tarda amb l’actuació del grup d’animació infantil Viri Virom. Seguidament els infants podran fer cagar el tió pujant a l’escenari i per finalitzar l’acte es repartirà coca i xocolata.
Com ja es va fer l’any passat, es repetirà la campanya de recollida de menjar. Tots els aliments (llaunes, llegums, pasta, galetes...) que es dipositin al tió s’entregaran a Càrites Montblanc perquè el distribueixin entre les persones que més els necessiten.
Porta el teu bastó i la teva barretina.







