Tribut a Fito y Fitipaldis amb la banda Acabamos de llegar. Porten deu anys rendint homenatge a un dels grans del rock’n’roll i que alhora compta amb audiències més àmplies. El mateix Fito va dissenyar el logotip de la banda. Pura energia.
Plaça de l'Oli
Valls
Veure Mapa
Ampliar Mapa





